Blest Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Sly HD Triologyn (beställt) Jack And Daxter HD Triologyn Diablo III Och Gta 5 så klart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 (redigerat) Hej! Jag har en fråga om NHL 13! Hur mycket kostar den och finns det någonstans man kan köpa den billigare? Typ beställa från USA eller något? :) tackNHL 13 kommer i början av hösten. Redigerat 5 Mars 2012 av MaryJane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 (redigerat) Halo4 (Om det kommer i år.)Gta v (Om det kommer i år.) Och får se om jag blir frestad på andra spel :D NHL 13 kommer i början av hösten.NHL Ska man ta som en självklarhet att det alltid kommer på hösten! (Slutet av året) Redigerat 7 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Halo4 (Om det kommer i år.)Gta v (Om det kommer i år.) Och får se om jag blir frestad på andra spel :DNHL Ska man ta som en självklarhet att det alltid kommer på hösten! (Slutet av året)Kommer Halo 4 släppas till PS3...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Diablo 3GTA V Om de släpps i år, vill säga.Shogun 2: Fall of the Samurai Inget spel egentligen, utan en expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Kommer Halo 4 släppas till PS3...?Såg inte att de va Playstation 3! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 GTA V om de kommer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 little big planet 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Hitman: Absolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ps3mw3 Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 -GTA V som alla andra verkar Säga -Ghost recon future solider -Max payne 3 -diablo 3 SRy för att dom 3 efter gta v redan ps. jag tänker inte köpa black ops 2, är lite av en infinity wardare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oldslow Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Gta V om det nu kommer i år =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Det nya Ghost Recon verkar nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.