Zamok Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 - GTA V - Hitman: Absolution - Assassin's Creed III - Far Cry 3 - Resident Evil 6 - The Last of Us Kanske -Ghost Recon: Future Soldier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Hitman: Absolution.Assassins Creed 3NHL13Tomb Raider 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 FIFA13 då varenda jäkel spelar FIFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 (redigerat) Tror jag ska köpa CS:GO, har alltid föredrat att spela med PS3-kontrollern över allt. EDIT: Koper det till PC istallet mohaha. Redigerat 15 Augusti 2012 av Blest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Black ops 2, assassins creed 3 och Fifa 13 hade jag tänkt mig. Får se om det blir något mer, kanske ett och annat guitar hero spel... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Hoppas att The Last Of Us kommer ut iår. Blir ett garanterat köp! Taggad som satan är jag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Hoppas att The Last Of Us kommer ut iår. Blir ett garanterat köp! Taggad som satan är jag! :DDet skulle väl komma ut 2013? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGur97 Skrivet 15 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2012 Om jag ska vara helt ärlig så håller jag inte koll på spelvärlden så mycket, visste knappt att det skulle komma GTA V. Det enda spelet jag köpt i år är Fifa 13 och det är en av de väldigt få spelen jag spelar när jag spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Hitman: Absolution, fast till PC då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 9 November 2012 Rapport Dela Skrivet 9 November 2012 Spel som släpps i år: Far Cry 3 (Pc eller Xbox 360) Annat: Battlefield 3 (Pc) Gears of War 3(Xbox 360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2012 Rapport Dela Skrivet 9 November 2012 Spel som släpps i år:Far Cry 3 (Pc eller Xbox 360) Annat:Battlefield 3 (Pc)Gears of War 3(Xbox 360)Detta är för Playstation 3-spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 9 November 2012 Rapport Dela Skrivet 9 November 2012 Detta är för Playstation 3-spel ;) Vet. Men du kan ju gå och klaga på alla andra som har skrivit om pc spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.