Brokenfingers Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Tänkte lämna in mitt gamla Xbox 360 Arcade och jag tänkte vilket som jag får mest pengar hos? + Några spel, vilket av dom är bäst då? + GameStop är dom enda som man kan lämna in filmer hos eller? (Har för mig det) och vad får man ungefär för en film? + Kan man få pengar i näven hos båda?, eller bara en av dom i så fall vilken av dom? Tack i förhand, peace :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 För det första så kommer du inte få mycket för ditt Xbox Arcade, rekommenderar att du säljer den på Tradera eller Blocket istället. 1: Game är bäst av dom för att Gamestop ger inte ett skit, om nu inte spelen är väldigt nya. 2: Det vet jag ingenting om. 3: Hos Gamestop får man inte pengar i näven, tror inte heller man får det hos Game. Är dock osäker om Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brokenfingers Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 GameStop sa 400kr för Xbox:et när jag va där och frågade en gång, och pengar i näven har jag fått någon gång på GAME tror jag (de va ett tag sen och dom tog 5-10% av det men) Någon annan som kan rätta mig eller berätta att jag har rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Fick Betala för att för ge spelet till GAME . men det var länge sedan Det var ett Gamecube spel När gamecube var inne ;P Fick Betala för att för ge spelet till GAME . men det var länge sedan Det var ett Gamecube spel När gamecube var inne ;P Skulle ha pengar för det* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Jag lämnade in några spel hos Game till ett värde av 1100 kr, men jag fick enbart tillbaka 770 kr i handen. Så Game behåller 30 % av värdet, om jag nu inte har räknat fel. Tror att du får ut mer från någon köp- och säljsajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.