Kanji Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Äh, jag tog skölden iallafall... Förresten så är det ganska svårt att klara Forest Temple utan den, kom jag att tänka på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har inte använt skölden nästan alls så jag hade klarat mig lika bra utan den. Man får inte den automatiskt utan måste köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Alltså jag undrar om man får den automatiskt när man blir stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Det var det jag svarade på, jag fick inte det iallafall. Jag köpte min på Market efter att ha pratat med vakten vid Death mountain, han skulle fixa rabatt åt en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Alltså jag undrar om man får den automatiskt när man blir stor. som liten finns den i en gravsten i kakariko graveyard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 gör den?? Jag tror inte jag har lyckats flytta på gravstenarna när jag varit liten. Hur gör man för att lyckas med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 busigt..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 gör den?? Jag tror inte jag har lyckats flytta på gravstenarna när jag varit liten. Hur gör man för att lyckas med det? det går bara på dom med gröna blommor framför..i en finns den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ska man göra det på natten eller? När jag har försökt så har den där ungen varit där och sagt "don´t cause trouble, I´ll tell Dampé" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tror att man ska göra det på natten.... För då är ju inte den ungen där längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Man kan göra det när Dampé har sin "Heartpounding Gravedigging tour" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 man ska göra det på natten...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg