PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 (redigerat) Hej hallå allihopa! Nu är det såhär att jag har grafikproblem i endast Crysis Warhead. Först flöt spelet på utan dessa problem, men när jag kom vidare i spelet och kom till en bana där man ska stanna kvar på ett tåg började spelet helt plötsligt flimra i alla regnbågens färger! Samt att terrängen blinkar med ljusblåa rutor o.s.v. ett konstant flimmer hela tiden. Vad tror ni kan vara problemet? Kan tillägga redan nu att jag har stabil 75 FPS och har medvetet sänkt grafiken på skuggor till "Intermediate" alltså medium för att få ett bättre flyt i spelet. FPSen håller sig också stabil under det konstanta flimret alltså på 75 FPS. Har ni någon lösning på detta? / Pussy Specs: Såhär blev det!Fractal Design Define R3Intel Core i5-2500K processorPowerColor Radeon HD6950 2GB8 GB RAMRelativt billig HDD från Seagate (500GB)Lite billigare moderkort från MSIFractal nätagg 550WSamsung 22" LED skärmSideWinder X4 tangentbord Redigerat 20 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Kan du ta screenshot nästa gång det händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Vad har du för specs? :wub: Har inte du laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Kan du ta screenshot nästa gång det händer?Försökte men blev endast en svart ruta i Paint. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Försökte men blev endast en svart ruta i Paint. "/Pröva Fraps och ta screenshot. F10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 (redigerat) Hmm, just nu fungerar det felfritt. Återrapporterar om problem återuppstår igen samt testar att ta screen shot genom Fraps. [EDIT] Kan det ha något med att jag uppdaterade grafikdrivrutinerna och sedan startade om Steam? [EDIT] 2 Spel utklarat så ni behöver inte stressa. Men skulle fortfarande gärna vilja ha svar på vad som kan tänkas vara problemet. o: Redigerat 20 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.