Mara Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har kört fast och undrar om någon kan hjälpa mig med lite fusk eller tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Skriv genast ner vad du behöver hjälp med. Till er andra: skriv inte "Hjälp med vadå"? eller dyl. Finns redan en sådan fråga. Denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det e så att jag helt enkelt vill ha fuskt till spelet! Det flyter inte riktigt hela tiden. Så om det fanns fusk som stoppade klockan eller gav mig mer liv skulle det hjälpa avsevärt... Finns det nått annat som ni kan dela med er av e det ju oxå vällkommet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 ifall du vill ha fusk kolla på www.cheatplanet.com :| :roll: föresten är det bra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Om det e bra??! Tja jo... det e det nog... Men jag tycker att det e lite överskattat. Jag e ju van vid GTA, och då vill man ju gärna lämpa över allt man kan till true crime,, men det går inte... man kan skjuta från bilen. det e väll det ända jag gillar... de andra bilisterna stannar inte för mig och så... de e precis lika hänsynslösa som jag e... det e ju naturtroget... men frukterligt jobbigt... Man måste nog spela det själv för att få en egen uppfattning, det e nog otroligt viktigt för detta spelet. Detta är ju en blandning mellan max payne, gta- spelen och div fighting-spel. Tack för förslaget till fusk, skall kolla dem nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Gå in på http://www.gamzone.com... Skulle du skriva ut altt därifrån skulle det bli 2 1/2 papper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg