Jolt Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 (redigerat) Borstar tändernas framsida, baksida och undersida. Att strunta i att borsta baksidorna känns väldigt... konstigt. Och äckligt. Redigerat 29 Januari 2012 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 (redigerat) Utifall att "insida" inte är korrekt och ni missuppfattat mig: Det är alltså den insidan jag aldrig borstat, men nu har jag åtminstonde börjat göra det. :P Redigerat 29 Januari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 ja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 *bild*Vilka konstiga tänder du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Försöker göra det nu, men det är ju fan omöjligt att komma åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag gör det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.