5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 (redigerat) Är det någon som vet hur mycket socker iste innehåller. Innehåller det mycket (som läsk) eller mindre, lite mindre eller mycket mindre? Känns som iste kan vara nyttigt men kanske ändå väldigt onyttigt. Redigerat 27 Januari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Är det någon som vet hur mycket socker iste innehåller. Innehåller det mycket (som läsk) eller mindre, lite mindre eller mycket mindre? Känns som iste kan vara nyttigt men kanske ändå väldigt onyttigt.Nu var det länge sen jag drack iste men jag har för mig att det är ungefär 85% socker. Denna siffran kan dock vara rakt åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Nu var det länge sen jag drack iste men jag har för mig att det är ungefär 85% socker. Denna siffran kan dock vara rakt åt helvete.O jävlar.85% låter inte bra, men kanske coca cola innehåller mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Smakar hyfsat okej gör det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Läsk brukar innehålla ca 10-12% socker. De istéer jag kollat på har innehållit 7-8%. Det är alltså ingen större skillnad, isté är absolut inte nyttigt, drick vanligt té med lite/inget socker alls i istället. Eller juice, det är ju något bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 O jävlar.85% låter inte bra, men kanske coca cola innehåller mer?85 % socker!!! :o Hur tänker ni nu, Antz och 4kejrfwdbkbgjes? Det kan ju knappast vara mer socker än vatten.Men det betyder inte att det är lite socker i läsk och iste. Båda är onyttiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 85 % socker!!! :o Hur tänker ni nu, Antz och 4kejrfwdbkbgjes? Det kan ju knappast vara mer socker än vatten.Men det betyder inte att det är lite socker i läsk och iste. Båda är onyttiga.Haha! Kom på hur idiotiskt det låt nu. Den siffran var nog från pulvret som man blandar med vattnet. Alltså färdigt pulver som man blandar med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.