Dave37 Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Det är små gröna monster som smyger omkring. Lyckas någon få tag på dig e du död. Ja de är gröna ninjor som smyger omkring om natten.Jag tycker ericb0207 förklarar bättre, jag väntar gärna på hans förklaring av creeapers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Jag tycker ericb0207 förklarar bättre, jag väntar gärna på hans förklaring av creeapers.tyvärr, men jag håler med.Förstod inte sådär jättemycket av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 (redigerat) Är dett sant at man kan kriga mot varandra med pansarvaggnar? Redigerat 3 Februari 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Är dett sant at man kan kriga mot varandra med pansarvaggnar?NEJ men man kan bygga pansarvagn med block :cool: har jag för mig för jag såg en på youtube som gjorde det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!Helt serriös? Hur kan du inte för stå vad han skrivver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Helt serriös? Hur kan du inte för stå vad han skrivver?Håller faktist med.Men jag är lite besviken på att han inte har berättat något om "creeaperserna" :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!jag fatar inte vad du mennar. bätre när ericb0207 förklarar :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Tydligen var den serriös, och jag stavar och vet mer om minecraft än ni gör tillsammans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 du stavvar inte als mer än mig :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Tydligen var den serriös, och jag stavar och vet mer om minecraft än ni gör tillsammansJag fatar inte va du skrivver? ericb0207 skrivver så man fatar där e mot! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 (redigerat) Tydligen var den serriös, och jag stavar och vet mer om minecraft än ni gör tillsammansjörr du intte als :angry: Ontopic: endrrade me 1 smajli Redigerat 4 Februari 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg