Olsmeister Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Hej, jag fyller år snart och undrar vad ni tycker man ska önska sig? Jag funderar på men kan inte bestämma mig utav dessa: Högtalare: Högtalare Förstärkare Annars kanske jag kör med en gammel förstärkare jag har som ligger... Eller en Iphone 4 (inte s) 8 Gb. Eller nånting till datorn? Specs: MK Gigabyte P67A-D3-B3 Socket 1155, P67, ATX Corsair 8GB (KIT) DDR3 [INET] 1600MHz/1.5V/XMS3 CPU Core i5 2500K SSD 60GB OCZ Agility 3 GK XFX PCIe HD6950 2GB OC Cooler Master Elite 430 MATX miditower no PSU DVD±RW Samsung 22X DL Sva rt, Bulk, SH-222AB/BEBE Montering inet.se PSU Fractal Design 500W Integra/500W Fraktfritt Sweclockers Vid köp över 500kr Adapterkit HD 2,5´´ HDD i en 3,5´´- plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Det är väl upp till dig vad du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 2 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Det är väl upp till dig vad du behöver.Vad skulle du valt om du var i min situation? Har redan telefon, högtalare och dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 En kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Vad skulle du valt om du var i min situation? Har redan telefon, högtalare och dator.Jag vet inte hur din situation ser ut. Jag har inte behov av något av de sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 En bil kanske? Beroende på hur gammal du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Pengar eller inget, du verkar ju ha det mesta så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 2 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Pengar eller inget, du verkar ju ha det mesta så.Så du har inte en dator, högtalare till den och sen en telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Så du har inte en dator, högtalare till den och sen en telefon?Jo, just därför jag önskar mig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Jo, just därför jag önskar mig pengar.Har du inte pengar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Har du inte pengar då?Aldrig fel med mer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Aldrig fel med mer. ;)Det betyder att nån annan får mindre dock :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.