Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Hej. Jag undrar om det går att låsa upp detta grafikkort? XFX Radeon HD6950 2048MB OC För och nackdelar? Citera
Nomatic Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Efter 2 sekunders användande av Google så hitta jag: http://www.sweclockers.com/forum/126-radeo...locka-lasa-upp/ Tydligen så går det inte att låsa upp, inte ens via lödning. Citera
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Okej. Kommer det bli någon skillnad om jag skulle dra till max? Citera
Suicidans Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Kommer det bli någon skillnad om jag skulle dra till max?Kortet blir varmare och även risk för instabilitet (artefakter i bilden). Redigerat 5 Februari 2012 av Lifelover Citera
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Kortet blir varmare och även risk för instabilitet (artefakter i bilden).Ja menar prestenda skillnad hehe. Citera
GamesDean Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Det går ej att låsa upp, "dra till max" lär ge dig lite skillnad i prestanda. Citera
Suicidans Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Skrivet 5 Februari 2012 Ja menar prestenda skillnad hehe.Om du gillar att spela med massor med prickar, även större artefakter och krascher - så visst. Fast sen så kanske du slipper sånt, vet ju inte hur överklockningen på 6950 är. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.