Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Hej. Jag undrar om det går att låsa upp detta grafikkort? XFX Radeon HD6950 2048MB OC För och nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Efter 2 sekunders användande av Google så hitta jag: http://www.sweclockers.com/forum/126-radeo...locka-lasa-upp/ Tydligen så går det inte att låsa upp, inte ens via lödning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Okej. Kommer det bli någon skillnad om jag skulle dra till max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Kommer det bli någon skillnad om jag skulle dra till max?Kortet blir varmare och även risk för instabilitet (artefakter i bilden). Redigerat 5 Februari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Kortet blir varmare och även risk för instabilitet (artefakter i bilden).Ja menar prestenda skillnad hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Det går ej att låsa upp, "dra till max" lär ge dig lite skillnad i prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Ja menar prestenda skillnad hehe.Om du gillar att spela med massor med prickar, även större artefakter och krascher - så visst. Fast sen så kanske du slipper sånt, vet ju inte hur överklockningen på 6950 är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.