Zendre Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Hejsan När jag spelar helskärms spel lägger tangetbordet av. Då måste man dra ut och sätta in den, men ibland funkar inte det, och då måste man stänga av datorn (oftast funkar det att sätta in och ut usb kontakten)... Har haft detta problemet ett tag nu, men hittar inget på internet om felet.. Har en Razer Lycosa (har bytt ut den en gång eftersom jag hade garantin kvar) tackar Redigerat 8 Februari 2012 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Då det bara sker med fullskärms-saker låter det som att det är fel på OSet snarare än tangentbordet. Har du provat med andra? Prova byta USB-port också. Om du kör windows och byter usb-port på något tror den att det är en helt ny enhet och börjar installera drivrutiner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Har bytt portar flera gånger men samma problem upprepas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Vad spelar du ? är det det flash/ webbspel ? Om man spelar det i fullscreen (Exempel, om man trycker på fullskärm på en Youtube ruta , så kommer det upp så) om det är så kan man inte skriva något , man måste Trycka ned den med Esc då , då kan man skriva. Om det är Andra spel vet jag icke vad det är "Ett altinaktiv - Köpa nytt tangentbord?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Vad har du för tangentbord? Själv har jag ett Logitech G15 och varit med om detta då jag har hållit med att fipplat med skärmen på tangentbordet samtidigt som jag spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 10 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 (redigerat) Jag har ett Razer lycosa problemet är att tangentbordet slutar plötsligt att svara när jag spelar spel så som Starcraft2 och WoW.. Har bytt tangentbord en gång då garantin var kvar men samma problem kvarstår... [edit]:Har installerat skivan som följde med idag så vi ska se hur det går... Redigerat 10 Februari 2012 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.