Hoppa till innehåll

Tangentbordet Svarar Inte...


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan

När jag spelar helskärms spel lägger tangetbordet av.

Då måste man dra ut och sätta in den, men ibland funkar inte det, och då måste man stänga av datorn (oftast funkar det att sätta in och ut usb kontakten)... Har haft detta problemet ett tag nu, men hittar inget på internet om felet..

 

Har en Razer Lycosa (har bytt ut den en gång eftersom jag hade garantin kvar)

 

tackar

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då det bara sker med fullskärms-saker låter det som att det är fel på OSet snarare än tangentbordet. Har du provat med andra?

 

Prova byta USB-port också. Om du kör windows och byter usb-port på något tror den att det är en helt ny enhet och börjar installera drivrutiner igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad spelar du ? är det det flash/ webbspel ?

 

Om man spelar det i fullscreen (Exempel, om man trycker på fullskärm på en Youtube ruta , så kommer det upp så) om det är så kan man inte skriva något , man måste Trycka ned den med Esc då , då kan man skriva.

 

 

Om det är Andra spel vet jag icke vad det är "Ett altinaktiv - Köpa nytt tangentbord?"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett Razer lycosa problemet är att tangentbordet slutar plötsligt att svara när jag spelar spel så som Starcraft2 och WoW..

Har bytt tangentbord en gång då garantin var kvar men samma problem kvarstår...

 

[edit]:Har installerat skivan som följde med idag så vi ska se hur det går...

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...