Rhino Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) Mina högtalare har lagt av, eller asså. När jag sätter på den på knappen så vibrerar den bara lite löst. (själva baslådan). Och det kommer inget ljud, ja har kopplat in allting som det ska vara. Och de ska alltid låta typ *PLOFF* när man sätter på lådan. Men nu låter de ingenting och de kommer inget orange't ljus på volymknappen heller. Vafan har hänt!? Den funkade för två-tre dagar sen. det ända ja gjort är att ha kopplat ur den. Och sedan lagt ner den i en ryggsäck och bärt över den till mamma. :/?!?!? Ljudet funkar bara till Headsetet, inte högtalarna. :o Det är en Logitech S-220. Den ser ut såhär; Snälla hjälp, hade fan räddat mitt liv xD! Redigerat 12 Februari 2012 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Testa i en annan dator, annars är det bara att köpa nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) Kolla glapp i kontakter och ljudkort. Annars tror jag på en kortslutning antingen i högtalarna eller i ljudkortet. Som xXHomerXx tycker jag att du ska testa högtalarna i en annan dator / testa andra högtalare i samma dator. Redigerat 11 Februari 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Testade med att sätta i dom i brors dator, det funkade inte heller. Och nu funkar ljudet i Headsetet iaf. Så då är det nog inge fel på datorn? Utan på högtalarna? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 bara att köpa nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jo, blir väl det då! Tips på några? inte över 1000;- plz ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jo, blir väl det då! Tips på några? inte över 1000;- plz ;)1234 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 http://www.inet.se/produkt/6307205/edifier-m1550-surround Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 http://www.inet.se/produkt/6307205/edifier-m1550-surroundVarför köpa sånt där skit?Datorhögtalare peace of shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Så Jesper, du menar att ja ska sitta med sånna? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 De här kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hur länge har du haft dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.