OpeningTitles Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) Tjena, jag har ett litet problem med att kunna hitta offline mode på spotify och jag har spotify premium. Urm, här har ni en bild på exempel: Jag hittar ingen ''Offline mode'' knapp :s just nu är jag inne på en mac om ni undrar. Redigerat 11 Februari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Dra den saken åt vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Jaha, men drar det internet fortfarande? Redigerat 12 Februari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Ja, om internet är ikopplat så brukar det göra det. Redigerat 12 Februari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hittade Offline mode i telefonen.. Men inte i datorn ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Tror inte det finns offline mode till datorn. Ni andra; offline mode är när man stänger av spotifys internet åtkomst för att spara batteritid när man ändå bara ska lyssna på de listor man har offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hittade Offline mode i telefonen.. Men inte i datorn ._.Derf visade väl dig en bild? :pinch: :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Derf visade väl dig en bild? :pinch: :_Jag förklarade väl för dig vad offline mode är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jag förklarade väl för dig vad offline mode är? Offline väget finns på datorn också.Det är visar Derf väldigt tydligt på Openingtitles bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Tror inte det finns offline mode till datorn. Ni andra; offline mode är när man stänger av spotifys internet åtkomst för att spara batteritid när man ändå bara ska lyssna på de listor man har offline.Det finns inget offline mode.Men man kan göra spellistor tillgänglig offline. Genom att trycka på knappen som Derf visade på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 "Offline mode" på din dator är när internetanslutningen är bortkopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 "Offline mode" på din dator är när internetanslutningen är bortkopplad. Men man måste komma ihåg att göra listan man vill lyssna på till en offlinelista innan också. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.