Suicidans Skrivet 31 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2012 GTA ska spelas på konsoll.Om du vill ha ful grafik, visst. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2012 Om du vill ha ful grafik, visst. B)Jag finner det då mycket svårare att köra på PC än konsoll.Det finner jag med de flesta spel som har 3de persons perspektiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Koppla in PS3/360-kontroller till datorn och kör = problemet löst. Man får ju spela som man vill och föredra vad man vill, ger bara förslag. B) Själv föredrar jag att spela på PC, det är nog bara vad man är mest van vid som man gillar mest. (obvious) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Värdelöst att sikta med ngn joystick ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 GTA-spelen har ju auto-aim så... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 http://www.stumbleupon.com/su/video/8tG4TV Fuck you human. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 http://www.stumbleupon.com/su/video/8tG4TV Fuck you human. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Beställde precis Jane Doe och Fear of a Blank Planet på vinyl. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Beställde precis Jane Doe och Fear of a Blank Planet på vinyl. :gitarr:Din fruktsallad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Måste hålla lite i pengarna nu, Mellon Collie släpps ju snart. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 Ska snart byta rum. Håller på att packa ner allt jag vill spara, åker till skolan, kommer hem till jul, och om mina föräldrar älskar mig är mitt rum färdigt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 (redigerat) 1337 i fuskarank :D Redigerat 7 November 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg