Offline Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Har du sett van helsing? kom just hem från bion, jag tyckte den var ganska bra men jag förväntade mig lite mera action.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej jag har ej sett den men den verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ska se den ikväll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Måste se den. Var den bra ni saom sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag ska se den idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 den var ju bra men det var typ 15 pers som såg den igår...(här på gotland dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag har inte sett den men den verkar bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 det är den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 vad handlade den om nu igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Van Helsing är en monster jagare och jagar kända monster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 i början så möter man mr.hyde, senare i filmen så möter man dracula,frankenstiens monster och varulvar o några vampyrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Möter han inte Mumien också? Det är ju han som som regisserat Mumien och Mumiens återkomst som också regisserat Van Helsing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.