Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 sorry fel tråd :P MEN DET KAN DU SKRIVA I DITT ANDRA INLÄGG!!! jag har sett den nu och det e klart välrdens bästa film!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Jedi Gamer @ 22/05-2004 21:44:16) Möter han inte Mumien också? Det är ju han som som regisserat Mumien och Mumiens återkomst som också regisserat Van Helsing. öö nej, mumien är en HELT annan fim.. det är sant att det är killen som regisserat mumien som har regisserat van helsing. men ta t.ex. steven speilberg han har ju gjort E.T. och en massa andra filmer... Mumien filmerna och E.T av steven spiellberg är bra och jurassic parkmen ja har hört av kompisar att van helsing suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Van helsing äger, dina kompisar har dålig smak ET suger, äkta b-film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Mastersword @ 28/05-2004 11:50:26) (Jedi Gamer @ 22/05-2004 21:44:16) Möter han inte Mumien också? Det är ju han som som regisserat Mumien och Mumiens återkomst som också regisserat Van Helsing. öö nej, mumien är en HELT annan fim.. det är sant att det är killen som regisserat mumien som har regisserat van helsing. men ta t.ex. steven speilberg han har ju gjort E.T. och en massa andra filmer... Mumien filmerna och E.T av steven spiellberg är bra och jurassic park men ja har hört av kompisar att van helsing suger Ok, men se den själv, alla har olika åsikter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Van helsing äger, dina kompisar har dålig smak ET suger, äkta b-film Ehm.. ET b-film? Du har då ingen smak.. Van helsing suger... Ehm.. Det var väl bättre att jag ändrade mitt andra? Jag skrev ju fel tråd.... Och du vet inget om film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 VAN HELSNING suger jag ångrade att jag såg den det var bara för mina kompisar ville se den :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Såg precis The day after tommorow, riktigt bra, Dennis Qaid var strålande som vanligt. Nu är det bara Spiderman 2, "Azkaban", AVP, Garfield, IRobot, Hellboy, Troy, Sky Captain and the world of tomorrow, Shrek 2, The incredibles, The bourne supremecy, The chronicles of riddick, dodge ball och Catwoman kvar att se, plus några till. (I´m a moviemaniac) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.