ROMARIO Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Tja! Har bara några få vänner med headset som är svenskar så vill gärna ha några till! Spel jag kör= MW3 MW2 BF3 COD4 - Adda minimaiden :D B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 platform? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Söker Kompisar Med Headset, PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Har tyvärr inget ps3 :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Har tyvärr inget ps3 :/Varför skriver du i sådana fall i tråden? Tror faktiskt inte att trådskaparen bryr sig om att du inte har ett PS3, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Varför skriver du i sådana fall i tråden? Tror faktiskt inte att trådskaparen bryr sig om att du inte har ett PS3,Varför skriver du i sådana fall i tråden? :P Jag tror de flesta blir gladare av att få ett nej-svar än av att inte få något svar alls. Så jag försöker bara vara trevlig. Svara i PM om du har fler funderingar annars lär tråden bli låst för off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrLiverpool Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 (redigerat) Visst adda mig buster9901 så kan vi snacka Redigerat 18 Februari 2012 av mrLiverpool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Tycker faktiskt att WASD har rätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg