Muggebigge Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Hej! Jag behöver hjälp med en sak. När jag kollar på någon film på youtube ser det ut så här. Jag bara undra om det bara är för mig eller andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Problemet ligger i flash som aldrig riktigt tyckt om Linux. Inte ens i windows är det särskilt optimerat. Mitt flash funkar i alla fall bra i chromium. Jag har "flashplugin 11.1.102.55-1" installerat. Prova om det funkar i firefox. Kan inte hur man fixar det utantill men det finns garanterat folk som haft samma fel och fått lösningar på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Hej! Jag behöver hjälp med en sak. När jag kollar på någon film på youtube ser det ut så här.Jag bara undra om det bara är för mig eller andra. Installera om flash player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.