Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst max99
Skrivet

hahaha!!!

det kommer säkert bara till playstation 2!!

too bad Link64!!!!!

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star
Skrivet

hahaha!!!

det kommer säkert bara till playstation 2!!

too bad Link64!!!!!

jag sa ju det! <_<
Skrivet

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

Gäst Golden Star
Skrivet (redigerat)

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r:  B)  :)

och vilken sida skule det va??? <_<

jag har läst på flera sidor att det bara kommer till ps2!

Redigerat av Silver Star
Gäst max99
Skrivet

jag vet ville bara retas lite har inget med dig att göra!!!!

Skrivet

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

Med tanke på att Rockstar har sagt att det ska vara exklusivt till Ps2. Så är det där antagligen bara förhoppningar och spekulationer.

... Jag tror i och för sig att det kommer till Pc också, kanske till Xbox, men det lär ta ett tag.

Gäst Golden Star
Skrivet

ibland e det ju dåligt om ngt spelbolag har ensam rätt på ett spel... :unsure:

Gäst Golden Star
Skrivet

varför då?

jo, för om man inte har ps2, då måste man vänta länge innan man kan köpa sa på ett annat konsoll!
Gäst max99
Skrivet (redigerat)

de e ju deras problem! :o

Redigerat av max99
Gäst Golden Star
Skrivet

de e ju deras problem! :o

kanske... men jag har också ett sånt problem, för jag vill köpa mm3, men det går inte för det finns bara på xbox! :( :unsure:
Gäst max99
Skrivet

ops...sorry

jag kan verka taskig ibland men jag e snäll faktiskt!=)

• Skapa ny...