Hoppa till innehåll

Gta: San Andreas


norrath
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r:  B)  :)

och vilken sida skule det va??? <_<

 

jag har läst på flera sidor att det bara kommer till ps2!

Redigerat av Silver Star
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

Med tanke på att Rockstar har sagt att det ska vara exklusivt till Ps2. Så är det där antagligen bara förhoppningar och spekulationer.

 

... Jag tror i och för sig att det kommer till Pc också, kanske till Xbox, men det lär ta ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

varför då?

jo, för om man inte har ps2, då måste man vänta länge innan man kan köpa sa på ett annat konsoll!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

de e ju deras problem! :o

kanske... men jag har också ett sånt problem, för jag vill köpa mm3, men det går inte för det finns bara på xbox! :( :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...