Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tror att det kommer på Xbox också! Det gjorde ju vice city!!!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Hoppas det gör det.... Det verkar ju skitcoolt!.... Nån som är jättesäker på att det kommer ut till xbox?... Nån som vet en sida där det står att det (inte) kommer?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har inte du ps2, Link64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det kommer ju inte till xbox! <_< det står ju så klart och tydligt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har inte du ps2, Link64? Nej.... Trodde du att jag hade playstation 2?... Jag har bara gamecube.... Men... Jag ska skaffa xbox om typ två månader... Silver Star: Ja... Jag märkte det förut efter att jag hade skrivit... Vad synd... :( ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jepp,men tur att jag har ps2 måste bara ha det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 såklart det kommer till ps2...bästa konsollen! B) och man har den också! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FILLE_89 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Det borde väll komma till Pc och Xbox... :huh: de har det ju gjort till Gta 3 och Vice City.... Jag har läst att det kommer till Pc och Xbox... vem ska man tro på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 och?? bara för att föregångarna kom till xbox och pc behöver ju inte det här det, har läst att d bara ska komma till ps2, för att få mer kunder som köper basenheten........ vet inte om d stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Det borde väll komma till Pc och Xbox... :huh: de har det ju gjort till Gta 3 och Vice City.... Jag har läst att det kommer till Pc och Xbox... vem ska man tro på <_< Vad jag har förstått så är det (än så länge) tänkt att det ska komma till Ps2 först, sen kanske (troligen) kommer det till pc, förhoppningsvis till krysslådan också. Kolla den länken jag angav på sida ett, gå in på "spelets tråd i forumet" där har dom info som verkar stämma. Det går bland annat att läsa att spelet åtminstone kommer vara tidsexklusivt till PS2. Vi ska inte räkna med PC/Xbox-versioner "anytime soon". Redigerat 25 Maj 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Det borde väll komma till Pc och Xbox... :huh: de har det ju gjort till Gta 3 och Vice City.... Jag har läst att det kommer till Pc och Xbox... vem ska man tro på <_< jag har inte hört att det skulle komma till pc/xbox! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 http://www.ebgames.se/sProdlista.asp?sKatI...aspel&KatID=PS2 här dtår det att det kommer till ps2 men inget om xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg