Gäst max99 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hahaha!!! det kommer säkert bara till playstation 2!! too bad Link64!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 hahaha!!! det kommer säkert bara till playstation 2!! too bad Link64!!!!! jag sa ju det! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jack Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)och vilken sida skule det va??? <_< jag har läst på flera sidor att det bara kommer till ps2! Redigerat 10 Juni 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag vet ville bara retas lite har inget med dig att göra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :) Med tanke på att Rockstar har sagt att det ska vara exklusivt till Ps2. Så är det där antagligen bara förhoppningar och spekulationer. ... Jag tror i och för sig att det kommer till Pc också, kanske till Xbox, men det lär ta ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ibland e det ju dåligt om ngt spelbolag har ensam rätt på ett spel... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 varför då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 varför då? jo, för om man inte har ps2, då måste man vänta länge innan man kan köpa sa på ett annat konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) de e ju deras problem! :o Redigerat 11 Juni 2004 av max99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 de e ju deras problem! :o kanske... men jag har också ett sånt problem, för jag vill köpa mm3, men det går inte för det finns bara på xbox! :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ops...sorry jag kan verka taskig ibland men jag e snäll faktiskt!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg