Teozac Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Ska skaffa mitt Maestrokort då jag nyligen fyllt år och undrar bara om det går att handla på nätet med det? Skulle gärna vilja höra nåt från någon som har ett/har provat. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Nej, du måste vara minst 16 (tror jag) för att få handla på nätet, och då måste du ha Visa Electron. Det spelar också roll vilken bank du har, t. ex swedbank tillåter inget internethandel förrens man är 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Nej, du måste vara minst 16 (tror jag) för att få handla på nätet, och då måste du ha Visa Electron.Det spelar också roll vilken bank du har, t. ex swedbank tillåter inget internethandel förrens man är 18.Tack för svaret, det uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.