sakul2 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 (redigerat) Hej jag undrar hur jag gör för att strta minecraft utanupdate för jag vvill ha mina mod. Mina mod är: TooManyItems och Costumnpcs. Jag har dessa modloaders: Moodloader.zip Och ModloaderMp. Hjälp Tacksam för svar. :thanks: Redigerat 25 Februari 2012 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Moddarna uppdateras också rätt fort så det är oftast bara att gå och ladda ner de nya varianterna. Annars frågar väl klienten om du vill uppdatera eller vänta? Om du vill gå tillbaka till en tidigare version av spelet finns det många olika program för det som t.ex. MUC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sakul2 Skrivet 24 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Tack men det går inte jag fattar inte. Det står massa konstiga saker jag hinner läsa Modsloadded:3 Och Jag såg minecraft has crashed! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sakul2 Skrivet 25 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Det spelaringen roll jag löste problemet men mitt mod laddas inte hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg