Ghostbuster9 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Hej allihopa! Jag älskar att spela The Sims 3 men jag har lite problem. Nu för tiden när jag spelar spelet så kraschar hela datorn efter 40 minuter, jag sparar då och då men den kraschar ändå, snälla hjälp mig hur ska jag göra för att lösa detta problem behöver verkligen hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Har du en gamal dator? Kanske klarar den inte av spelet helt enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evelinas123 Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Hej, om du har använt testingcheatsEnabled on och inte stängt av det, så krascar ju spelet. Har du inte läst det på fusket? Jag vet inte hur man tar bort det. Men det kanske funkar om du slutar fuska, testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilia0104 Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Du kanske måste uppdatera mer...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg