Smidefix Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 (redigerat) Hallå i stugan! Det är så att jag har dratt upp en bukkitserver som ska stå på 24/7 =) skulle va kul om det var lite fler spelare på servern ^^just nu sa har det varit 30+ som byggt på servern och hoppas på fler ;) Jag har uner tiden hunnit se vem som passat för "Admin-rollen" och nu behövs det bara lite moderatorer, men det fixar jag med tiden ;) Jag valde å ta bort creppers från servern för att folk inte gillade dem (även om jag gjorde så att dom inte tog nån skada på byggnader å det). "The End" ressettas 2 gånger i veckan. Vi har Worldguard som skyddar byggnaderna! och sen har jag fixat en massa annat skoj på servern jag kommer i veckan(vet ej när) å fixa en creative värld så det bara är att gå in i en portal så har man creative-mode. Jag kommer med tiden dra upp en hemsida så man kan kolla nyheter om servern, worldmap och mycket annat :) Så för er som vill lira så ---> 213.67.94.176:25565 Det är INTE hamachi-server :) Hoppas vi ses på servern //Smidefix Redigerat 8 Mars 2012 av Smidefix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Vill du ha en wasd.nu subdomän? http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=155436 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smidefix Skrivet 25 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 (redigerat) Vill du ha en wasd.nu subdomän? http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=155436Skickar ett Pm när jag vill ha det. :) Redigerat 26 Februari 2012 av Smidefix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addron Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Rekommenderas grovt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Min favorit server! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Jag ska kanske börja köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smidefix Skrivet 9 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Min favorit server! B) Roligt att du gillar den :) Jag ska kanske börja köra Får hoppas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 superkul server ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg