Epixa Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Känner mig som en nörd sitter framför datan och tv-spelet 8 timmar snart, känner mig lite flummig. Är det bara jag som sitter så eller är det någon mer som sitter längre ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 För mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 det beror på, men i snitt 2h/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Kan säga att jag med sitter "För mycket" Sitter till 7 - 10 timmar om dagen. Sitter i HTML , Forum, Spelar, tittar på film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 på fredagar: 15:00 -> 02:00 Ungefär. Kanske borde göra andra saker. Men i sommar blir det ut och åka skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 (redigerat) Men i sommar blir det ut och åka skateboard.This, om den inte hade blivit snodd av nån neger.OBS "fult" ord under spoilern. Markera inte om du tar åt dig av sånt. Spenderar nog mer än tio timmar vid skärmen en vanlig skoldag, då mycket av lektionerna tillbringas vid datorn. Redigerat 2 Mars 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Ja, man borde gå ut lite mer nu när det snart är sommar :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 För mycket, men jag är för socialt handikappad för att kunna göra något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 För mycket, men jag är för socialt handikappad för att kunna göra något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 För mycket, men jag är för socialt handikappad för att kunna göra något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 4-8 timmar varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2012 Ja, idag har jag suttit sen jag vaknade 12 på förmiddagen. tills nu 20:03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.