Hoppa till innehåll

Minecraft Server!


Rekommendera inlägg

Hej jag har gjort en ny bukkit server där man kan få bygga ett hus utforska grottor och massa andra saker som jag inte kan komma på nu... Men det finns skälvklart regler som man måste följa annars åker man in i fängelset.

Reglerna är: 1. Inte förstöra på någon annans tomt 2. Inte säja fula saker som t.ex *** 3. Ingen griefing.

Om man inte kan joina servern så kontakta mig på skype: vildawille 1 eller på fuska.se Hamachi namn: Winderexia!Hamachi lösen: 123www eller www123

Server Ip/Id: 5.5.133.54

Redigerat av Vildawille
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, du är enligt mig för ung och har dålig erfarenhet av interner, servrar mm det finns jätte många servrar du kan spela på där ute, som inte är hamachi, gör en server när du blir äldre och förståndigare....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kan man lägga till det på en server som redan finns?

 

problem? Gå in på Minecraft's hemsida i stället. Kör i webbläsaren , det ända som behövs är "Java" ;)

 

Herregud, du är enligt mig för ung och har dålig erfarenhet av interner, servrar mm det finns jätte många servrar du kan spela på där ute, som inte är hamachi, gör en server när du blir äldre och förståndigare....

 

Som om du har erfarenhet av Servrar..

 

Själv har jag ingen , bara att man lagrar filer på dem /hemsidor och att servar alltid är anslutna till Internet (om man inte stänger ned dem.)

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, du är enligt mig för ung och har dålig erfarenhet av interner, servrar mm det finns jätte många servrar du kan spela på där ute, som inte är hamachi, gör en server när du blir äldre och förståndigare....

För du är ju så gammal och förståndig, eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, du är enligt mig för ung och har dålig erfarenhet av interner, servrar mm det finns jätte många servrar du kan spela på där ute, som inte är hamachi, gör en server när du blir äldre och förståndigare....

Håller med dig att han är för ung för att ha en server ute i public. Han kan alltid börja med att göra servrar med sina vänner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

problem? Gå in på Minecraft's hemsida i stället. Kör i webbläsaren , det ända som behövs är "Java" ;)

Som om du har erfarenhet av Servrar..

 

Själv har jag ingen , bara att man lagrar filer på dem /hemsidor och att servar alltid är anslutna till Internet (om man inte stänger ned dem.)

 

Jag har ganska stor erfarenhet då jag hostar 2 minecraft servrar och 1 cs 1.6 server, och en hemsida med egen server... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...