JJespeRR Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 (redigerat) Ska installera Ubuntu och lite annat på servern. Så den kommer vara Offline ett tag.. Redigerat 9 Mars 2012 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Inte Hamachi för sjuttsingen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Inte Hamachi för sjuttsingen!Nej, men absolut inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Jag joinar gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 (redigerat) jag kan också hjälpa till Redigerat 5 Mars 2012 av klicka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Jag är gärna med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Ska börja med att formatera om servern och installera Ubuntu :) Men nuvaranda Bukkit verkar inte fungera? Får både "End of Stream" när jag ansluter till server datorn via min dator, och när jag har servern igång på samma dator som jag spelar på... Annars skulle ni kunna skriva lite vad ni önskar att ha för plugins osv :) Ni läre hjälpa till :P Eftersom om det ska bli fuskas officiella måste ju alla medlemmar vara med o bestämma :) Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Tror inte du kan kalla den fuskas officiella om du inte fått tillst'nd från admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg