Epixa Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Ja, Finns det något sätt där man kan filma från sitt Xbox lätt? (Utesluter : Film kamera på skärmen!) Någon som vet?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Tror inte det finns någon mjukvara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Köp en HDPVR du kommer inte bli besviken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 (redigerat) Köp en HDPVR du kommer inte bli besviken....Tackar Precis Det jag behövde! Är det en sådan:">" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> ">" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Chitt har inte fattat riktigt hur man bäddar in youtube videos här. Köp en HDPVR du kommer inte bli besviken....Finns det ungefär sån fast billigare? Är inte så sugen på att betala ca 2000 för den.. Redigerat 7 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Finns det ungefär sån fast billigare? Är inte så sugen på att betala ca 2000 för den..Tvivlar på det. Det är så mycket du får betala för att filma i HD, om det är det du vill göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Tvivlar på det. Det är så mycket du får betala för att filma i HD, om det är det du vill göra...Aa, men är nöjd om det är lite mindre än HD med, Bara man ser.. Tror jag ändå ska köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Aa, men är nöjd om det är lite mindre än HD med, Bara man ser.. Tror jag ändå ska köpa den.Dazzle finns ju annars också för 6-700kr har jag för mig.Inte bra kvalite dock och jag vet inte om det går att ha till Xbox, vet en som hade till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 jag kommer aldrig ångra mig att jag köpte den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petricsh Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Du kan köpa min HD PVR för runt 1300 kr. Om du vill så kontakta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.