JJespeRR Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 (redigerat) Hej. Jag undrar om det finns något program som gamla Sony Ericsson (Pc Suite) hade förut att man kunde skicka sms med datorn via telefon med usbkabeln. Går det kanske med det hära Pc Companion också eller? Redigerat 6 Mars 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Det är snarare mobiltelefonen som ska stödja det. Om man exempelvis har en rootad android kan jag tänka mig att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Tydligen går det med en Mac och iPhone, så jag antar att det går. Men jag tror att det måste vara en specifik mobil och en specifik dator som sammankopplas. Som att spela Playstation 3 spel på Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Jag har en rootad Android :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 Mobilt bredband / Hemsidor som man skickar gratis Sms med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.