JJespeRR Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Tjena. Jag och en kompis tänkte köpa ett spel som vi kan spela tillsammans :) Vi funderar på Left 4 Dead 2 just nu, men ni kanske kan rekommendera några andra spel med? Vad tycker ni om L4d2? :) Har haft det väldigt länge på Xboxet men spelar inte xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 För det första borde detta postas i Dator forumet, eller på den konsoll ni tänkt köra på. För det andra är L4D2 ett underbart spel som jag verkligen tycker ni borde köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Konsol eller PC? På konsol borde du skaffa Gears of War 3, helt underbart co-op spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Portal 2 har väl bra co-op? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 7 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Okej tack för tipsen. Skyrim har vi båda, han har klarat ut de o jag tröttna efter ett litet tag. Han har Portal 2, jag har spelat det förut. Men inte det bästa. Tror det blev Left 4 Dead 2 :) Ofcourse det är pc ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Rekommenderar Test Drive Unlimited 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.