ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Är det nån som har hört talas om Fronda/hört nån av hans låtar? Det är en rappare från Västerås, ifall nån undrar. Riktigt bra tycker jag själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Aldrig hört ngt om honom.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Nej tyvärr så har jag inte hört honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jo jag har en låt med honom på min dator som min kompis skickade till mig. Den heter rullar fram eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 har aldrig hört talas om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 har han gjort en låt som heter "gasen i botten"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Om Han har gjort en låt som heter gasen i botten vet jag inte, men det låter som en Fronda-låt... Grattis Ratchet! Du har den enligt mig bästa Fronda låten (av dom jag hört). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Tack tack. Jag skall kolla med min kompis om han har några flera låtar som han, Fronda alltså, har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Nej det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Är det nån som har hört talas om Fronda/hört nån av hans låtar? Det är en rappare från Västerås, ifall nån undrar. Riktigt bra tycker jag själv! håller med han är väldigt bra. har ingen favorit låt men jag gillar "mitt rop på hjälp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 fronda e det ända som gäller på min skola, jag börjar bli trött på dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ja har d rullar fram e rå bra/ Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram och tar mej till ett land bara drömmar kan/ den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.