Nixous Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Joina min server! det är en med hamachi. Och klaga inte på att du ska vara mer mogen och ha mer erfarehet, jag gör servrar om jag vill och ni får gå in om ni vill men skriv inte att jag måste ha mer erfarenhet. Ipn: 5.5.133.54 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Vildawille Du måste ha mer erfarenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Vildawille Du måste ha mer erfarenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Säg det bara, det kommer inte vara många som vill köra på din server om den har Hamachi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 8 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Säg det bara, det kommer inte vara många som vill köra på din server om den har Hamachi..Varför är det många som kör på smides server som är med hamachi då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Varför är det många som kör på smides server som är med hamachi då????Känner inte till den. Hamachi skapar som sagt onödigt jobb för klienten och jag känner inte till någon populär server som använder det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smidefix Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Varför är det många som kör på smides server som är med hamachi då????Ehm.. jag har INTE en hamachiserver :> och det har jue jag förklarat för dig i skype ett par gånger :) MvH Smidefix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Aha, jag trodde du sa att du HADE med hamachi :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg