Fjeddo Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När jag gick i en "klaustrofobi-cell" på Boda Borg, det var förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 (redigerat) När man hör att grannarna dunkar i väggen mitt i natten... hehe.. Redigerat 8 Maj 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 När man hör att grannarna dunkar i väggen mitt i natten... hehe..What the fuck? XD Ontopic: Det är väl att man inbillar sig att man hör något och man är ensam hemma.Eller när katten helt plötsligt hoppas upp i sängen medans man halvsover och går längs med sängen upp till andsiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 När jag gick i en "klaustrofobi-cell" på Boda Borg, det var förjävligt.Den är ju rolig... :) Det "läskigaste" jag varit med om är när saker ramlar ner i golvet när man är ensam hemma/försöker sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Den är ju rolig... :)Usch nej, det var ju nå jävla bollar där inne som man nästan fastnade i. ;o Var kanske inte det läskigaste jag varit med om, kom bara inte på något annat. Eller förresten så var jag gode rädd efter att ha läst "The Magic" eller vad den nu hette klockan 4 på natten ensam hemma. Det var nog bland det läskigaste jag gjort, kunde knappt somna den natten... Och ja, jag är rätt lättskrämd. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Troligtvis den gången när min kompis krossade två av sina fingrar i en vetekross, det var bara slamsor kvar, tror jag var runt 11 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 När jag stoppade in mitt finger i ett vägguttag ;) (jag var type 6 år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.