JJespeRR Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Pröva ett Amd kort istället :rolleyes: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 (redigerat) Pröva ett Amd kort istället :rolleyes: B)Snälla kom inte med oseriösa kommentarer. Sen har jag löst problemet, en kabel hängde över fläkten till mitt grafikkort xD Redigerat 12 Mars 2012 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Snälla kom inte med oseriösa kommentarer. Sen har jag löst problemet, en kabel hängde över fläkten till mitt grafikkort xDHahaha lol! :lol: Men du sa ju att datorn inte blev överhettad, kollade du inte på grafikkortets temperaturmätare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Hahaha lol! :lol: Men du sa ju att datorn inte blev överhettad, kollade du inte på grafikkortets temperaturmätare?Nej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Nej xDSom att säga, min dator blir inte överhettad. Men grafikkortet blev :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 29 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2012 Jag har varit med om detta tidigare på 4 kund datorer och 3/4 gånger så beror det på grafik kortet att det är sönder, testa att låna ett grafik kort från en annan dator så ska du se att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.