Hayna Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 Tjenare! När jag skickade in min dator på support hos sida gjorde dem en extra adminstratör. Jag kan inte ta bort den via användarkonton och inte med kommandot net user hej /delete , kontot heter hej. Men det hittar inte kontot! Hur kan jag ta bort kontot? Tack i förväg! EDIT: NU får jag Åtkomst nekad System fel 5 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 (redigerat) Logga in som en separat administratör i felsäkert läge och ta bort kontot. Redigerat 10 Mars 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Logga in som en separat administratör i felsäkert läge och ta bort kontot.Går det? Blir det då ingen som är Administratör? Det borde inte gå för då kan man göra så på en allmän dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Går det? Blir det då ingen som är Administratör? Det borde inte gå för då kan man göra så på en allmän dator?separat administratör Minst en administratör måste finnas. Allmänna datorer har alltid minst en administratör, och dessa är oftast lösenordsskyddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 23 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Okej förlåt att jag inte varit så aktiv , men mitt cmd hittar inte själva användar kontot och det finns inte på C:/Users häller vad ska jag göra? / Hayna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Okej förlåt att jag inte varit så aktiv , men mitt cmd hittar inte själva användar kontot och det finns inte på C:/Users häller vad ska jag göra?/ Hayna :)Läste du Vitdoms inlägg? Boota i felsäkert läge, gå in på administratörs kontot och ta bort det oönskade kontot som hette "Hej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 kommer du in på hej kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 25 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Läste du Vitdoms inlägg? Boota i felsäkert läge, gå in på administratörs kontot och ta bort det oönskade kontot som hette "Hej".Ska testa nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 25 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Jag testade det men användaren kommer inte upp på cmd. Testade också kontrollpanelen men det gick inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Jag testade det men användaren kommer inte upp på cmd.Testade också kontrollpanelen men det gick inte heller.Med andra ord är kontot borttaget? Eller vad menar du? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Du är bäst på att ge förklaringar Hayna! Loggade du in på det "Dolda" administratörs kontot och sedan tog bort kontot som hette "Hej" via kontroll panelen? Eller hittade du inte kontot i kontrollpanelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.