lonnblads Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Hejsan. Jag är sugen på en ny mobil då min nuvarande htc incredible har gått mig på nerverna. Jag vill ha en snabb mobil som klarar av mycket, jag är en person som inte klarar av lagg. ;) Jag känner att jag skulle kunna lägga ut max 4000kr. Det ska såklart vara 8 megapixel -> och sedan 4 tums skärm ->. Tackar på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Iphone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Om man bortser från dina krav skulle en 3310 göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Iphone?Håller med, då du vill ha en laggfri telefon så är iPhone bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 jag är en person som inte klarar av lagg. ;)Det är du inte ensam om! har slängt min x8 i golvet ett antal gånger! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 (redigerat) Håller med, då du vill ha en laggfri telefon så är iPhone bra ;)HAHAHAHA XD Min iPhone var nära att åka in i väggen för 10 minuter sedan.iPhone är inte laggfri Redigerat 13 Mars 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.