Muggebigge Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Tjolahopp! Jag har blivit lite trött på mitt användarnamn. så jag funderar på att byta. Vad tycker ni? Ska jag byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Byt namn till något random ord som åtminstone betyder någonting...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Men kan någon ge förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Muggebigge kommer ju från en visa! Tycker du skall behålla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 (redigerat) Döp dig till Skillcollect. Redigerat 12 Mars 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Men kan någon ge förslag?Jag tycker ens namn är något personligt man själv kommer på bäst. Annars känns det som att det inte är ens eget vilket är rätt så viktigt när det gäller namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Jag tycker ens namn är något personligt man själv kommer på bäst. Annars känns det som att det inte är ens eget vilket är rätt så viktigt när det gäller namn.säger han som använder dom mest vanliga knapparna i ett FPS-spel? :rolleyes: Nä men seriöst, personligen tycker jag att du ska behålla namnet.Men känner du att du vill byta så gör det. Men som WASD säger, ger vi dig förslag så är det våra namn du har, inte ditt.Ditt namn är personligt, som du själv bör bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 ja bror du byta namn du heta ponyboy ja? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 (redigerat) Muggebigge kommer ju från en visa! Tycker du skall behålla det.Muggebigge muggebigge tuff tuff tuff Mahognyskrov med ruff ruff ruff Muggebigge muggebigge etc.. ? :D Muggebigge är väl ala gött?:lol: Redigerat 12 Mars 2012 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Jo men nu blev jag glad! Jag visste inte att folk fatta vad det kom ifrån. Men Jag ska behålla Muggebigge! Tack alla men speciellt tack till Guggo och Rhino! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 (redigerat) :D Redigerat 12 Mars 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 säger han som använder dom mest vanliga knapparna i ett FPS-spel? :rolleyes:Jag kom på namnet själv en fin sommardag. Har under åren träffat några få andra WASDs på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.