Zendre Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 (redigerat) Som ni ser borde det stå text över charn med hur mycket jag har healat honom/henne med men nu gör det inte det längre (Slutade fungera efter jag avinstallerade MikScrollingBattleText) ganska jobbigt... Redigerat 16 Mars 2012 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 MikScrollingBattleText är just addonet som visar detta, som du avinstallerade. Blizzard har nåt inbyggt också som Mik antagligen inaktiverat när du först skaffade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 16 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Så du menar att jag måste installera om WoW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Nej, du får antingen ändra bland inställningar för att aktivera blizzards egna text eller skaffa tillbaks MikScrollingBattleText. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 16 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Hittade det i Interface och ändrade om det där... Stort tack till Wasd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg