Hoppa till innehåll

Kär I En Tjej Och Vet Inte Vad Jag Ska Göra!


Rekommendera inlägg

Hej! Min förra tråd handlade om att jag var kär i en tjej och att hon ignorera mig. Men nu verkar det som att hon gillar mig och tycker att jag är rolig.

Men här kommer mina nya problem:

1. Hon kanske har en kille som hatar mig och jag hatar honom.

2. Hon är längre än mig så det tycker jag är lite konstigt.

3. Jag är inte blyg men vad ska jag göra? En gång pratade jag med henne i ca en timme. Men då var hennes kompis med.

Snälla hjälp och svara på punkterna!

Tack i förhand! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ye i know what you feel, lad. Right now actually (except the thing with hated guy). Lemme give ye some tips: Okej svenska nu; jag är osäker på mitt, men jag kan säkert ge dig tips, ty det är saker som jag är för rädhågsen för eller redan gör eller inte kan eller-, EH can´t call a spade a spade really! Men det verkar vara lugna puckar för dig (du snacka i en heltimma med henne). bara fortsätt prata med henne, fråga hur hon mår, vad hon ska göra efter skolan och förstås gnäll inte och var glad med henne, no girl like the surl guy. Hon kommer att förstå att du vill nånting, kanske är det hon som frågar. Men du verkar inte vara blyg direkt (as you said) så ta initativet och käka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ye i know what you feel, lad. Right now actually (except the thing with hated guy). Lemme give ye some tips: Okej svenska nu; jag är osäker på mitt, men jag kan säkert ge dig tips, ty det är saker som jag är för rädhågsen för eller redan gör eller inte kan eller-, EH can´t call a spade a spade really! Men det verkar vara lugna puckar för dig (du snacka i en heltimma med henne). bara fortsätt prata med henne, fråga hur hon mår, vad hon ska göra efter skolan och förstås gnäll inte och var glad med henne, no girl like the surl guy. Hon kommer att förstå att du vill nånting, kanske är det hon som frågar. Men du verkar inte vara blyg direkt (as you said) så ta initativet och käka!

Snälla, lägg ner med engelskan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Min förra tråd handlade om att jag var kär i en tjej och att hon ignorera mig. Men nu verkar det som att hon gillar mig och tycker att jag är rolig.

Men här kommer mina nya problem:

1. Hon kanske har en kille som hatar mig och jag hatar honom.

2. Hon är längre än mig så det tycker jag är lite konstigt.

3. Jag är inte blyg men vad ska jag göra? En gång pratade jag med henne i ca en timme. Men då var hennes kompis med.

Snälla hjälp och svara på punkterna!

Tack i förhand! :)

Först: Hur gammal är du?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12 år? Okej:

 

1. Har ni facebook? I så fall kan du ju kolla om hon är tillsammans med någon, de flesta brukar ju säga "I ett förhållande". The Key to success! Det var min specialitet när jag var 12 :)

 

2.Det är nog inte ett hinder, i 12-års åldern är flickor i regel längre än pojkar, så det är helt normalt. Killar börjar bli längre lite senare, i min klass till exempel finns det killar som är både max 150 och killar som är 180-185.

Det är alltså möjligt att du växer om henne.

 

3. ...eh, vet faktiskt inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har ni facebook? I så fall kan du ju kolla om hon är tillsammans med någon, de flesta brukar ju säga "I ett förhållande". The Key to success! Det var min specialitet när jag var 12 :)

Ja, det är ju verkligen stor skillnad på 12 och 14... Man är ju så mycket mer vuxen när man är 14/15 liksom. :rolleyes: Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...