Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Tjena, efter att mitt headset råkat gå sönder efter en ragequit är jag på jakt efter ett nytt. Hade ett Siberia V2 som jag var ganska nöjd med, okej ljud (dock var micken ganska dålig då mina vänner verkar höra något tjutande ljud efter ~20 min så man får smälla till micken med fingret för att få tyst på det) Anyway, har kollat lite på Corsair Vengeance 1500 Dolby 7.1, Creative Fatal1ty och även SteelSeries Siberia v2 (likadan som förut) Mina krav är bara att headsetet inte får kosta över 700kr, ska finnas i Uppsala (eller att stället jag beställer ifrån har snabb leverans) då jag behöver headsetet senast i helgen. Ja, denna tråd är en exakt kopia av min tråd på Sweclockers :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Jag har en v1 som funkar som den ska efter flera år. Kan du inte försöka laga ditt? Och se till att inte slänga den i golvet tills nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Creative fatal1ty, riktigt grymt headset imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Jag har en v1 som funkar som den ska efter flera år. Kan du inte försöka laga ditt? Och se till att inte slänga den i golvet tills nästa gång.Har en ljudsladd gått i 2 delar så får man inte ihop den :PCreative fatal1ty, riktigt grymt headset imo.Brorsan hade ett sånt för ett par år sen, hörde mycket bra om dom första året men sen verkade dom bara bli skit? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Har en ljudsladd gått i 2 delar så får man inte ihop den :PMenar du att den stjärts av på mitten? Jag hade en som hade det och den gick att laga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Menar du att den stjärts av på mitten? Jag hade en som hade det och den gick att laga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Så sladden har skurits av där till höger på bilden? Borde gå att laga. Helt onödigt att köpa nytt för 500. Dåligt för miljön och allting. Bara bra för stora företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Så sladden har skurits av där till höger på bilden? Borde gå att laga. Helt onödigt att köpa nytt för 500. Dåligt för miljön och allting. Bara bra för stora företag.Jamen herp derp, nu vill jag ha ett nytt headset och inte göra nån ghettolösning! Back to the fucknig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) Men du skulle ju kunna tänka dig att köpa ett lika dant... Tänk så mycket pengar du sparar. Men jag slutar förstås om du verkligen vill köpa nytt. Redigerat 19 Mars 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Jag hade någon nyare version av Creative Fatality, sög riktigt stor hästballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Har nu köpt ett Corsair Vengeance 1500, och kan bara säga en sak... JÄVLAR VILKEN KVALITE! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.