brolly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 du måste installera allt som går o installera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jaha , men nu när jag ska starta spelet står det: "Wrong verision! Update?" och sen står det yes eller no. Och jag tryckte yes oc så står det: "Looking for updates " och så står det i 99999999999999999 miljoner år fast att jag har bredband VAD SKA JAG GÖRA!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 kostar det inte pengar att gå men i gamespy arcade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 kostar det inte pengar att gå men i gamespy arcade? Nej det ska det inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 men hur ska jag göra!!!!!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jaha , men nu när jag ska starta spelet står det: "Wrong verision! Update?" och sen står det yes eller no. Och jag tryckte yes oc så står det: "Looking for updates " och så står det i 99999999999999999 miljoner år fast att jag har bredband VAD SKA JAG GÖRA!!!!!!!!!!!!!!! Gå in på den offisiella hemsidan för BFV och ladda ner 1.01 patchen så ska det nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jack Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 du ska nog ladda ner en crack till spelet så går det nog sen...det var inget allways to help :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag har laddat ner patchen men hur installerar man den??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FILLE_89 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Måste man ha orginalet för att spela Vietnam??? Tänk på att köpa den..... e det värt pengarna?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 måste man ha orginalet för att spela online??? i så fall kan inte jag spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 BFV är ett eget spel. Du behöver inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sam Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Hmm har letat överallt men hittar inte BF sidan.. vad heter den? kommer ihå att det va nått liknande med Bfcenter eller nått? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.