Fjeddo Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Killingspree, din tröghet gav mig ett redigt IRL-garv. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Killingspree, din tröghet gav mig ett redigt IRL-garv. Tack så mycket!Indeed matey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 min kompis har en htc och har aldrig tappat den! måste vara nåt fel på era händer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 min kompis har en htc och har aldrig tappat den! måste vara nåt fel på era händer <_<Eller så har din kompis perfekta händer <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Hålla hårdare i den? ha inte diskmedel på händerna nästa gång du tappar något. Köpa ny , laga. Problem? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 min kompis har en htc och har aldrig tappat den! måste vara nåt fel på era händer <_<Eller så har han ingen riktig htc :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Eller så har han ingen riktig htc :angry: :angry: :angry:Eller hur. Jag har hört att det finns folk som gör fake htc-mobiler!!!!!! :angry: :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 April 2012 Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 Tråd låses. Urspårat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg