Hoppa till innehåll

Borttappad Stor Htc


Harold
 Dela

Rekommendera inlägg

Trollar ts?? ;)

 

Nej men, Man kan inte få tillbaka pengar för en mobil som man har tappat i vattnet om man inte har t.ex en s.k drulleförsäkring som jag tror Trygghansa erbjuder.

 

Drulleförsäkring= Skitdyr försäkring för riktigt klantiga personer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

vind??? asblåsig t här ibland faktist. sluta skriva caps är du 5 år eller?

 

kan nån som inte är troll svara?

Jag har svarat seriöst, men du är uppenbarligen efterbliven.

 

Du kan inte stämma dom då det inte är deras fel, om du har den i kartongen så är det inte konstruktionen på mobilen som är fel heller.

 

Jag sa försök ta ut det på försäkringen men du är för efterbliven för att fatta.

 

Jag skrev med caps eftersom att det är komiskt, du stavar och beter dig som du är 10 och påstår att du är 16, seriöst, du vet inte vad försäkring är...

 

Dålig stavning, visst, men att inte veta vad försäkring är, samt att du frågar om du kan stämma dom för att DU tappar mobilen i vatten...

 

Luktar jävligt mycket troll.

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har svarat seriöst, men du är uppenbarligen efterbliven.

 

Du kan inte stämma dom då det inte är deras fel, om du har den i kartongen så är det inte konstruktionen på mobilen som är fel heller.

 

Jag sa försök ta ut det på försäkringen men du är för efterbliven för att fatta.

 

Jag skrev med caps eftersom att det är komiskt, du stavar och beter dig som du är 10 och påstår att du är 16, seriöst, du vet inte vad försäkring är...

 

Dålig stavning, visst, men att inte veta vad försäkring är, samt att du frågar om du kan stämma dom för att DU tappar mobilen i vatten...

 

Luktar jävligt mycket troll.

fråga efter din hjälp eller???? fråga bara om jag kunde få pengarna tillbaka men du gör personligt påhopp på mig

förresten så suger htc jag har gått vidare :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner flera som har en HTC och aldrig har tappat den. Uppenbarligen ditt fel då du tappat den, hade HTC tappat den hade du kunnat skylla på dem. Att iPhone inte tappas lika lätt är BS, har sett flera trasiga iPhones än hela.

Jag har haft massa HTC mobiler och tappat dom och det är mobilernas fel för dom är så svåra att hålla i, dom borde lägga till ett handtag så man itne tappar dom lika lätt. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...