Pomegranate Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 (redigerat) Tjena! Nu i 4-5 dagar har jag laggat ut från alla spel some kräver internet. Jag har 24mbs från comhem och det brukade inte vara några problem. Comhems tekniska support har inte varit till någon hjälp. Jag provade att istället för trådlöst använda tråd men hjälpte inte heller.Förutom Steam har jag ingen annan program på. Någon som kan hjälpa mig? Redigerat 26 Mars 2012 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 (redigerat) Kör pingtest.net mot rekommenderad server. Får du >B är allt OK. Då är det någon inställning i ditt spel som är felinställd, eller så används din NIC intensivt av någon annan tjänst. Redigerat 27 Mars 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 27 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 (redigerat) A hmm,kan det vara sladden som krånglar? körde ett par matcher nu,laggade ut från 2v2 4v4,klarade bara av 1v1 spelet jag kör är detta Redigerat 27 Mars 2012 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Testa att köpa nytt internet:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Använder du en router? i så fall stäng av den och låt den vila ett dygn(eller så) koppla sedan in den igen, om det hjälper så har den börjat säcka ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Brukar ni stänga av eller starta om modem/router ofta? Min router vart bara med sliten och sliten tillslut ville den inte ens fungera.. Typ webbsidan kan inte visas men om man refreshar typ 10 gånger kom man in lite grann på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.