💬
Logga in
Fuska.se

Inga Vänner

46 svar · startad

Knark
Trådstartare #1

hej alla fuskare :lol: jag har lite svårt att få vänner o behöver lite tips o trix på hur man skulle kunna treffa lite fler personer att umgås med :) :P mvh kristus

Hej, jak tyker du ska sejja hej til någon i din klas! xDxPPpPPpPpPPpppPPP

Knark
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Hej, jak tyker du ska sejja hej til någon i din klas! xDxPPpPPpPpPPpppPPP

Går inte i skolan
29 Mar 2012

Du går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.

Skaffa låtsasvänner! De är så otroligt mycket bättre än riktigt vänner!

Knark
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Du går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.

hmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stad
↗ till inlägget

hmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stad

annars kan du ju kolla på forum.

Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.

Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)

Knark
Trådstartare #8
↗ till inlägget

annars kan du ju kolla på forum.

Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.

Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)

men ja vill ju få riktiga kompisar
↗ till inlägget

men ja vill ju få riktiga kompisar

Som innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.

Har du några andra intressen än polo?

30 Mar 2012
Knark
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Som innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.

Har du några andra intressen än polo?

nja inte direkt
1 Apr 2012

Sakpa en poloklubb i din stad så kankse det kommer folk som har samma intresse och tränar med dig. :D :D :D :P

Senast ändrad:

2 Apr 2012

Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D

Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.

SNUFFINATOR gillar det här
↗ till inlägget

Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D

Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.

Det där kan vara det tråkigaste försöket någonsin till att försöka vara rolig.

OnT:

Videon säger sig själv. Brudar = kompisar.

Senast ändrad:

9 Apr 2012

Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum.

ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant.

↗ till inlägget

Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum.

ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant.

Hellre det än att vara patetisk IRL aight?

Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval:

Kristus, hur går det med vännerna?

↗ till inlägget

Skaffa låtsasvänner! De är så otroligt mycket bättre än riktigt vänner!

Tycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga!
10 Apr 2012
↗ till inlägget

Tycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga!

Varför då? Tänk om han hatar alla människor på jorden, och skaffar låtsas vännen. Då får han ju mycket roligare!!!1!!!1!!
Knark
Trådstartare #18

Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner?

↗ till inlägget

Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner?

Ursäkta min okunnighet, men vad betyder agorafobi? Jag fattar ju att det är en skräck för något.
↗ till inlägget

Hellre det än att vara patetisk IRL aight?

Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval:

Kristus, hur går det med vännerna?

oki då kör vi! :lol: :D

den som sa den kan va de !! :bah: försök bli vän med din mammas vänner det är kanske enklare :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in